Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Rada Rodziców

W dniu 24.09.2024 r. Przedstawiciele Oddziałów Klasowych i Przedszkolnych wybrali jednogłośnie w głosowaniu jawnym Prezydium Rady Rodziców w składzie:

  • Przewodnicząca – Katarzyna Dzierbanowicz
  • Za-ca Przewodniczącej – Anna Adam
  • Sekretarz – Joanna Czajkowska – Lisiak
  • Skarbnik – Beata Żyta i Ewa Furmaniak

oraz Komisję Rewizyjną w składzie:

  • Przewodnicząca Komisji – Maja Kołosowska
  • Z-ca Przewodniczącej Komisji – Marta Mazurek
  • Członek Komisji – Marta Osińska

E-mail do kontaktu z Radą Rodzicówrr.sp4goleniow@gmail.com

Uchwała nr 1 w sprawie powołania Prezydium Rady Rodziców i Komisji Rewizyjnej stanowi załącznik do protokołu.

 

Składka na Radę Rodziców na rok szkolny 2024/2025 wynosi:

  • 60zł za pierwsze dziecko z rodziny
  • 40zł za drugie dziecko z rodziny
  • trzecie i kolejne dzieci z rodziny – bezpłatnie

Sposoby wpłat:

  • na rachunek bankowy nr 81 9375 0002 0000 1368 2000 0010
    (KONIECZNIE – w tytule przelewu imię i nazwisko dziecka oraz klasa oraz imię rodzeństwa i klasa)
  • u Skarbników Oddziałowych
  • gotówką u Skarbnika Rady Rodziców przed zebraniami z Wychowawcami

Istnieje możliwość wpłaty środków na Radę Rodziców w ratach.

Zasady wyliczania zwrotów środków do klas na koniec roku szkolnego. Progi obowiązujące do zwrotów przedstawiają się następująco:

  • przy wpłatach w wysokości 100% składek (możliwość braku wpłaty przez jedną osobę w klasie) – zwrot w wysokości 30% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty,
  • przy wpłatach w wysokości pow. 80% składek – zwrot w wysokości 20% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty,
  • przy wpłatach w wysokości pow. 60% składek – zwrot w wysokości 10% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty.

Pieniądze wpłacane na cele inne, niż składka RR, tj. na wycieczki, teatry, bale itp. należy dokonywać wyłącznie w kwotach zbiorczych.  Skarbnik klasowy zbiera środki i całą kwotę przekazuje na konto RR, pojedyncze wpłaty będą zwracane. W tytule należy wpisać cel wpłaty i klasę np. wycieczka Toruń , klasa, ilość uczniów * kwota za ucznia).

 

 

 

 

Lp.

Wydatki z Rady Rodziców w roku szkolnym 2022/2023

Kwota

1.

Projekt uczniowski  "Zielone ściany" stworzenie dwóch kącików zieleni na szkolnych korytarzach

200,00 zł

2.

Konkurs "Jan Paweł II w oczach dziecka"

300,00 zł

3.

Konkurs  plastyczny „Aby zdrowym być jesienią  i nie dać się przeziębieniom pamiętaj o odpowiednim ubiorze i bezpiecznej aktywności na dworze"

500,00 zł

4.

Dofinansowanie imprezy szkolnej "Mikołajkowe gry i zabawy ruchowe dla klas 0,1-3"

600,00 zł

5.

Mikołajki - lizaki dla wszystkich uczniów

323,46 zł

6.

Konkurs "Barwy jesieni" dedykowany dla klas 0-III

300,00 zł

7.

Kiermasz świąteczny - (zakup tacek, talerzyków itp.. Do sprzedaży ciast) dochód przeznaczony na zakup ławek dla uczniów na korytarze szkolne

254,40 zł

8.

Konkursy: Światowy "Dzień Wolontariatu", "Kolęd i Pastorałek" w klasach I-III, Konkurs plastyczny "Anioł"

400,00 zł

9.

Bal karnawałowy - DJ i Animator kl. I-III, IV-VI i VII-VIII

1 200,00 zł

10.

Wyżywienie wolontariuszy -  biorących udział w warsztatach kreatywnych "malowanie graffiti na stołówce szkolonej

900,00 zł

11.

Konkurs plastyczny -" Bezpieczne, zdrowe i sportowe ferie zimowe 2023"

300,00 zł

12.

Mistrzostwa regionu w piłce koszykowej chłopców

300,00 zł

13.

Konkurs plastyczny "Jan Matejko - obrazy, rysunki, sceny historyczne"

300,00 zł

14.

"English Champion" - na nagrody dla laureatów oraz międzyszkolnego konkurs języka angielskiego "English Champion" oraz zapewnienie drobnego poczęstunku dla uczestników

600,00 zł

15.

Konkurs  na " Najładniejszą Palmę Wielkanocną"

300,00 zł

16.

XXI edycja Międzyszkolnego Konkursu Matematycznego "Czwóreczka" dla klas IV,V,VI,VII i VIII

500,00 zł

17.

Dofinansowanie imprezy szkolnej " Mistrzostwa Szkoły w Biegach Przełajowych dla klas III i IV" - nagrody w formie słodkości

50,00 zł

18.

Konkurs plastyczny "Zawód moich marzeń" - zakup drobnych upominków

300,00 zł

19.

Dofinansowanie imprezy szkolnej "Mistrzostwa Szkoły w Grach
i Zabawach Ruchowych dla klas 0-3" - nagrody w formie słodkości

500,00 zł

20.

Dofinansowanie zakupu statuetek na Sportowca Roku 2022/2023

500,00 zł

21.

Nagrody książkowe końcoworoczne dla uczniów klas IV-VI

5 000,00 zł

22.

Zwroty do klas od wpłat 100%, 80% i 60%

2 316,00 zł

W dniu 21.09.2023r. Przedstawiciele Oddziałów Klasowych i Przedszkolnych wybrali jednogłośnie w głosowaniu jawnym Prezydium Rady Rodziców w składzie:

  • Przewodniczący – p. Katarzyna Dzierbanowicz
  • Pierwszy Zastępca Przewodniczącego – p. Joanna Czajkowska – Lisiak
  • Drugi Zastępca Przewodniczącego – p. Anna Adam
  • Sekretarz – p. Karolina Łokaj
  • Skarbnik – p. Beata Żyta
  • Opiekun Rady Rodziców – p. Joanna Jurczak

oraz Komisję Rewizyjną w składzie:

  • Przewodniczący Komisji – p. Magdalena Wasiuk
  • Zastępca Przewodniczącego Komisji – p. Maja Kołosowska
  • Członek Komisji – p. Ewa Furmaniak

 

E-mail do kontaktu z Radą Rodziców – rr.sp4goleniow@gmail.com

Uchwała nr 1 w sprawie powołania Prezydium Rady Rodziców i Komisji Rewizyjnej stanowi załącznik do protokołu Rady Rodziców.

 

Składka na Radę Rodziców na rok szkolny 2023/2024 wynosi:

  • 60,00 zł za pierwsze dziecko z rodziny,
  • 30,00 zł na drugie dziecko z rodziny,
  • trzecie i kolejne dzieci z rodziny – bezpłatnie.

Sposoby wpłat:

  • na rachunek bankowy nr 81 9375 0002 0000 1368 2000 0010 (konieczne dopisanie w tytule imienia, nazwiska dziecka, klasy, do której chodzi dziecko oraz klasy, w której jest rodzeństwo – imię rodzeństwa),
  • u Skarbników w Oddziałach Klasowych.

Istnieje możliwość wpłaty środków na Radę Rodziców w ratach.

 

Zasady wyliczania zwrotów środków do klas na koniec roku szkolnego. Progi obowiązujące do zwrotów przedstawiają się następująco:

  • przy wpłatach w wysokości 100% składek (możliwość braku wpłaty przez jedną osobę w klasie) – zwrot w wysokości 30% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty,
  • przy wpłatach w wysokości pow. 80% składek – zwrot w wysokości 20% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty,
  • przy wpłatach w wysokości pow. 60% składek – zwrot w wysokości 10% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty.

 

Pieniądze wpłacane na cele inne, niż składka RR, tj. na wycieczki, teatry, bale itp. należy dokonywać wyłącznie w kwotach zbiorczych.  Skarbnik klasowy zbiera środki i całą kwotę przekazuje na konto RR, pojedyncze wpłaty będą zwracane. W tytule należy wpisać cel wpłaty i klasę np. wycieczka Toruń , klasa …, ilość uczniów * kwota za ucznia).

 

 

WYDATKI RADY RODZICÓW

Wydatki w roku szkolnym 2017/2018 (do 2017-12-01):

  • 350 zł: Konkurs „Aby zdrowym być”
  • 100 zł: Konkurs przyrodniczy „Ach te oczy”
  • 1000 zł: Papier do ksero dla nauczycieli
  • 400 zł: Konkurs biblioteki „Moja ulubiona postać literacka”
  • 350 zł: Konkurs poetycki z angielskiego „Four seasons contest”
  • 1200 zł: Wyjście do kina w Mikołajki (ok. 550 uczniów całej szkoły)

 

Wydatki w roku szkolnym 2016/2017 (do 2017-07-01)

  • 800 zł: bezpośrednia pomoc chorej Weronice Kamińskiej
  • 400 zł: dofinansowanie konkursu „Moja ulubiona postać literacka”
  • 600 zł: zakup długopisów z wygrawerowanym hasłem, jako cegiełki na pomoc chorej Weronice
  • 200 zł: nagrody w międzyszkolnym konkursie „Aby zdrowym być jesienią”, klasy wszystkie, panie E. Prażuch i A. Bienioszek
  • 50 zł: dofinansowanie wyjazdu 4b z przedstawieniem do SP w Krępsku, p. Z. Kaluga
  • 500 zł: nagrody i poczęstunek w międzyszkolnym konkursie „Four Seasons Poem Contest”, klasy młodsze, panie J. Kubiak i J. Jurczak
  • 150 zł: konkurs „Mój Anioł”, p. Chabraszewska
  • 240 zł: pokaz dla klas 0-3 w czasie balu karnawałowego, panie M. Potaż, M. Karasiak, J. Bańska
  • 150 zł: poczęstunek i upominki dla uczestników „Integracyjnych Warsztatów Tanecznych”, panie A. Bienoszek i E. Prażuch
  • 200 zł: nagrody w konkursie recytatorskim dla klas młodszych, p. Sobolewska
  • 150 zł: nagrody w konkursie „Goleniów – moje miasto” dla klas młodszych, pp. Trawińska i Cholewa
  • 300 zł: nagrody w konkursie „Macmillan Primary School Tournament” dla klas młodszych, p. Kubiak i Jurczak
  • 500 zł: nagrody w konkursie „English Champion” dla klas starszych, pp. Kamińska i Bogdańska
  • 500 zł: nagrody i poczęstunek dla uczestników XIV Gminnego Przeglądu Szkolnych Form Teatralnych, pp. Prażuch i Zakrzewska
  • 400 zł: nagrody dka laureatów III Międzyszkolengo Konkursu Plastyczno-Technicznego „Teatr to miejsce magii i spełniania marzeń” – Maska i lalka teatralna, pp. Prażuch i Zakrzewska
  • 300 zł: Konkurs Recytatorski Poezji Religijnej dla ok. 80 dzieci na nagrody, p. A. Chabraszewska
  • 800 zł: 3 konkursy/imprezy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym, p. Justyna Amroziewicz
  • 500 zł: Konkurs matematyczny „Czwóreczka”, pp. I. Spiżewska i J. Stefaniak
  • 400 zł: III Międzyszkolny Konkurs Origami, pp. M. Zakrzewska i B. Miturska
  • 300 zł: Nagrody w akcji „Pozytywnie odkręcony na innych”, p. E. Prażuch
  • 1430 zł: zwroty pieniędzy dla klas z najlepszymi wpłatami
  • 800 zł: bezpośrednia pomoc choremu Emilowi Kazanowskiemu
  • 600 zł: zakup długopisów z wygrawerowanym hasłem, jako cegiełki na pomoc choremu Emilowi Kazanowskiemu
  • 300 zł: nagrody dla „Sportowca roku 2016/2017”
  • 190 zł: dofinansowanie wycieczki dzieci ze świetlicy do PArku Rozrywki w Zieleniewie
  • 1539 zł: Dzień Dziecka: poczęstunek i nagrody
  • 2500 zł: nagrody książkowe dla najlepszych uczniów klas 4-6
  • 738 zł: zakup nagród dla lauretów „Gali Czwórki”

Suma wydatków w 2016/2017: 15537 zł

 

Wydatki w roku szkolnym 2015/2016

  • 700 zł: 3 podajniki do papieru testowane w dolnych ubikacjach
  • 600 zł: wpłata na ksero
  • 520 zł: konkurs sportowy, klasy młodsze
  • 400 zł: konkurs plastyczny, klasy młodsze
  • 250 zł: konkurs j. angielskiego, klasy młodsze
  • 1500 zł: 8 nowych podajników
  • 450 zł: konkurs plastyczno-techniczny „łańcuch choinkowy”, p. Kunert
  • 200 zł: konkurs języka angielskiego, klasy starsze, pani Bogdańska i Mirytiuk
  • 300 zł: konkurs poezji religijnej, wszystkie klasy, pani Chabraszewska
  • 300 zł: „Sport to fajna sprawa”, p. Amroziewicz
  • 150 zł: „Bądź odkręcony na innych”, p. Prażuch
  • 100 zł: konkurs j. angielskiego, klasy 2 i 3
  • 150 zł: konkurs origami na świetlicy
  • 3300 zł: wsparcie Dnia Dziecka, wszystkie klasy
  • 2500 zł: nagrody książkowe dla uczniów mających świadectwa z paskiem

Suma: 11 420 zł

 

Wydatki w roku szkolnym 2014/2015

  • organizacja konkursów, imprez i akcji w ramach Samorządu Uczniowskiego (p. E. Prażuch) – 500 zł
  • zakup nagród rzeczowych – dofinansowanie Mistrzostw Szkoły w Grach i Zabawach (p. M. Hanuszkiewicz) – 400 zł
  • zakup nagród w szkolnym konkursie „Moja ulubiona postać literacka” (p. M. Rucińska) – 200 zł
  • dopłata do wycieczki – 35 zł
  • organizacja balu karnawałowego (p. J. Jurczak) – 600 zł
  • fundusze na dekoracje na Dzień Otwarty oraz inne imprezy szkolne i środowiskowe (p. B. Miturska) – 160 zł
  • dofinansowanie organizacji Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego Poezji Religijnej (p. A. Chabraszewska) – 150 zł
  • zakup książek do biblioteki (p. M. Rucińska) – 200 zł
  • dofinansowanie imprezy szkolnej z ok. Dnia Dziecka (p. M. Kręwicka) – 250 zł
  • dofinansowanie XII Przeglądu Szkolnych Form Teatralnych (p. E. Prażuch) – 200 zł
  • zakup nagród oraz dofinansowanie konkursu origami dla uczniów klas I-III – 300 zł
  • zakup nagród dla zawodników kółka szachowego (p. Mańkowski)- 300 zł
  • zakup nagród dla lauretów „Gali Czwórki” – 250 zł
  • rzutnik multimedialny – 2000 zł
  • nagrody książkowe dla uczniów mających świadectwa z paskiem – 2300 zł
  • statuetki dla sportowców – 600 zł

Suma: 8445 zł.

Data dodania: 2018-04-18 11:34:12
Data edycji: 2024-10-01 16:01:20
Ilość wyświetleń: 4449

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Mistrz Odkrywania Talentów

Mistrz Sportowych Talentów

Ambasador Niepełnosprawności

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej