Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Rada Rodziców

Lp.

Wydatki z Rady Rodziców w roku szkolnym 2022/2023

Kwota

1.

Projekt uczniowski  "Zielone ściany" stworzenie dwóch kącików zieleni na szkolnych korytarzach

200,00 zł

2.

Konkurs "Jan Paweł II w oczach dziecka"

300,00 zł

3.

Konkurs  plastyczny „Aby zdrowym być jesienią  i nie dać się przeziębieniom pamiętaj o odpowiednim ubiorze i bezpiecznej aktywności na dworze"

500,00 zł

4.

Dofinansowanie imprezy szkolnej "Mikołajkowe gry i zabawy ruchowe dla klas 0,1-3"

600,00 zł

5.

Mikołajki - lizaki dla wszystkich uczniów

323,46 zł

6.

Konkurs "Barwy jesieni" dedykowany dla klas 0-III

300,00 zł

7.

Kiermasz świąteczny - (zakup tacek, talerzyków itp.. Do sprzedaży ciast) dochód przeznaczony na zakup ławek dla uczniów na korytarze szkolne

254,40 zł

8.

Konkursy: Światowy "Dzień Wolontariatu", "Kolęd i Pastorałek" w klasach I-III, Konkurs plastyczny "Anioł"

400,00 zł

9.

Bal karnawałowy - DJ i Animator kl. I-III, IV-VI i VII-VIII

1 200,00 zł

10.

Wyżywienie wolontariuszy -  biorących udział w warsztatach kreatywnych "malowanie graffiti na stołówce szkolonej

900,00 zł

11.

Konkurs plastyczny -" Bezpieczne, zdrowe i sportowe ferie zimowe 2023"

300,00 zł

12.

Mistrzostwa regionu w piłce koszykowej chłopców

300,00 zł

13.

Konkurs plastyczny "Jan Matejko - obrazy, rysunki, sceny historyczne"

300,00 zł

14.

"English Champion" - na nagrody dla laureatów oraz międzyszkolnego konkurs języka angielskiego "English Champion" oraz zapewnienie drobnego poczęstunku dla uczestników

600,00 zł

15.

Konkurs  na " Najładniejszą Palmę Wielkanocną"

300,00 zł

16.

XXI edycja Międzyszkolnego Konkursu Matematycznego "Czwóreczka" dla klas IV,V,VI,VII i VIII

500,00 zł

17.

Dofinansowanie imprezy szkolnej " Mistrzostwa Szkoły w Biegach Przełajowych dla klas III i IV" - nagrody w formie słodkości

50,00 zł

18.

Konkurs plastyczny "Zawód moich marzeń" - zakup drobnych upominków

300,00 zł

19.

Dofinansowanie imprezy szkolnej "Mistrzostwa Szkoły w Grach
i Zabawach Ruchowych dla klas 0-3" - nagrody w formie słodkości

500,00 zł

20.

Dofinansowanie zakupu statuetek na Sportowca Roku 2022/2023

500,00 zł

21.

Nagrody książkowe końcoworoczne dla uczniów klas IV-VI

5 000,00 zł

22.

Zwroty do klas od wpłat 100%, 80% i 60%

2 316,00 zł

W dniu 21.09.2023r. Przedstawiciele Oddziałów Klasowych i Przedszkolnych wybrali jednogłośnie w głosowaniu jawnym Prezydium Rady Rodziców w składzie:

  • Przewodniczący – p. Katarzyna Dzierbanowicz
  • Pierwszy Zastępca Przewodniczącego – p. Joanna Czajkowska – Lisiak
  • Drugi Zastępca Przewodniczącego – p. Anna Adam
  • Sekretarz – p. Karolina Łokaj
  • Skarbnik – p. Beata Żyta
  • Opiekun Rady Rodziców – p. Joanna Jurczak

oraz Komisję Rewizyjną w składzie:

  • Przewodniczący Komisji – p. Magdalena Wasiuk
  • Zastępca Przewodniczącego Komisji – p. Maja Kołosowska
  • Członek Komisji – p. Ewa Furmaniak

 

E-mail do kontaktu z Radą Rodziców – rr.sp4goleniow@gmail.com

Uchwała nr 1 w sprawie powołania Prezydium Rady Rodziców i Komisji Rewizyjnej stanowi załącznik do protokołu Rady Rodziców.

 

Składka na Radę Rodziców na rok szkolny 2023/2024 wynosi:

  • 60,00 zł za pierwsze dziecko z rodziny,
  • 30,00 zł na drugie dziecko z rodziny,
  • trzecie i kolejne dzieci z rodziny – bezpłatnie.

Sposoby wpłat:

  • na rachunek bankowy nr 81 9375 0002 0000 1368 2000 0010 (konieczne dopisanie w tytule imienia, nazwiska dziecka, klasy, do której chodzi dziecko oraz klasy, w której jest rodzeństwo – imię rodzeństwa),
  • u Skarbników w Oddziałach Klasowych.

Istnieje możliwość wpłaty środków na Radę Rodziców w ratach.

 

Zasady wyliczania zwrotów środków do klas na koniec roku szkolnego. Progi obowiązujące do zwrotów przedstawiają się następująco:

  • przy wpłatach w wysokości 100% składek (możliwość braku wpłaty przez jedną osobę w klasie) – zwrot w wysokości 30% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty,
  • przy wpłatach w wysokości pow. 80% składek – zwrot w wysokości 20% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty,
  • przy wpłatach w wysokości pow. 60% składek – zwrot w wysokości 10% wpłaconej przez klasę całkowitej kwoty.

 

Pieniądze wpłacane na cele inne, niż składka RR, tj. na wycieczki, teatry, bale itp. należy dokonywać wyłącznie w kwotach zbiorczych.  Skarbnik klasowy zbiera środki i całą kwotę przekazuje na konto RR, pojedyncze wpłaty będą zwracane. W tytule należy wpisać cel wpłaty i klasę np. wycieczka Toruń , klasa …, ilość uczniów * kwota za ucznia).

 

 

WYDATKI RADY RODZICÓW

Wydatki w roku szkolnym 2017/2018 (do 2017-12-01):

  • 350 zł: Konkurs „Aby zdrowym być”
  • 100 zł: Konkurs przyrodniczy „Ach te oczy”
  • 1000 zł: Papier do ksero dla nauczycieli
  • 400 zł: Konkurs biblioteki „Moja ulubiona postać literacka”
  • 350 zł: Konkurs poetycki z angielskiego „Four seasons contest”
  • 1200 zł: Wyjście do kina w Mikołajki (ok. 550 uczniów całej szkoły)

 

Wydatki w roku szkolnym 2016/2017 (do 2017-07-01)

  • 800 zł: bezpośrednia pomoc chorej Weronice Kamińskiej
  • 400 zł: dofinansowanie konkursu „Moja ulubiona postać literacka”
  • 600 zł: zakup długopisów z wygrawerowanym hasłem, jako cegiełki na pomoc chorej Weronice
  • 200 zł: nagrody w międzyszkolnym konkursie „Aby zdrowym być jesienią”, klasy wszystkie, panie E. Prażuch i A. Bienioszek
  • 50 zł: dofinansowanie wyjazdu 4b z przedstawieniem do SP w Krępsku, p. Z. Kaluga
  • 500 zł: nagrody i poczęstunek w międzyszkolnym konkursie „Four Seasons Poem Contest”, klasy młodsze, panie J. Kubiak i J. Jurczak
  • 150 zł: konkurs „Mój Anioł”, p. Chabraszewska
  • 240 zł: pokaz dla klas 0-3 w czasie balu karnawałowego, panie M. Potaż, M. Karasiak, J. Bańska
  • 150 zł: poczęstunek i upominki dla uczestników „Integracyjnych Warsztatów Tanecznych”, panie A. Bienoszek i E. Prażuch
  • 200 zł: nagrody w konkursie recytatorskim dla klas młodszych, p. Sobolewska
  • 150 zł: nagrody w konkursie „Goleniów – moje miasto” dla klas młodszych, pp. Trawińska i Cholewa
  • 300 zł: nagrody w konkursie „Macmillan Primary School Tournament” dla klas młodszych, p. Kubiak i Jurczak
  • 500 zł: nagrody w konkursie „English Champion” dla klas starszych, pp. Kamińska i Bogdańska
  • 500 zł: nagrody i poczęstunek dla uczestników XIV Gminnego Przeglądu Szkolnych Form Teatralnych, pp. Prażuch i Zakrzewska
  • 400 zł: nagrody dka laureatów III Międzyszkolengo Konkursu Plastyczno-Technicznego „Teatr to miejsce magii i spełniania marzeń” – Maska i lalka teatralna, pp. Prażuch i Zakrzewska
  • 300 zł: Konkurs Recytatorski Poezji Religijnej dla ok. 80 dzieci na nagrody, p. A. Chabraszewska
  • 800 zł: 3 konkursy/imprezy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym, p. Justyna Amroziewicz
  • 500 zł: Konkurs matematyczny „Czwóreczka”, pp. I. Spiżewska i J. Stefaniak
  • 400 zł: III Międzyszkolny Konkurs Origami, pp. M. Zakrzewska i B. Miturska
  • 300 zł: Nagrody w akcji „Pozytywnie odkręcony na innych”, p. E. Prażuch
  • 1430 zł: zwroty pieniędzy dla klas z najlepszymi wpłatami
  • 800 zł: bezpośrednia pomoc choremu Emilowi Kazanowskiemu
  • 600 zł: zakup długopisów z wygrawerowanym hasłem, jako cegiełki na pomoc choremu Emilowi Kazanowskiemu
  • 300 zł: nagrody dla „Sportowca roku 2016/2017”
  • 190 zł: dofinansowanie wycieczki dzieci ze świetlicy do PArku Rozrywki w Zieleniewie
  • 1539 zł: Dzień Dziecka: poczęstunek i nagrody
  • 2500 zł: nagrody książkowe dla najlepszych uczniów klas 4-6
  • 738 zł: zakup nagród dla lauretów „Gali Czwórki”

Suma wydatków w 2016/2017: 15537 zł

 

Wydatki w roku szkolnym 2015/2016

  • 700 zł: 3 podajniki do papieru testowane w dolnych ubikacjach
  • 600 zł: wpłata na ksero
  • 520 zł: konkurs sportowy, klasy młodsze
  • 400 zł: konkurs plastyczny, klasy młodsze
  • 250 zł: konkurs j. angielskiego, klasy młodsze
  • 1500 zł: 8 nowych podajników
  • 450 zł: konkurs plastyczno-techniczny „łańcuch choinkowy”, p. Kunert
  • 200 zł: konkurs języka angielskiego, klasy starsze, pani Bogdańska i Mirytiuk
  • 300 zł: konkurs poezji religijnej, wszystkie klasy, pani Chabraszewska
  • 300 zł: „Sport to fajna sprawa”, p. Amroziewicz
  • 150 zł: „Bądź odkręcony na innych”, p. Prażuch
  • 100 zł: konkurs j. angielskiego, klasy 2 i 3
  • 150 zł: konkurs origami na świetlicy
  • 3300 zł: wsparcie Dnia Dziecka, wszystkie klasy
  • 2500 zł: nagrody książkowe dla uczniów mających świadectwa z paskiem

Suma: 11 420 zł

 

Wydatki w roku szkolnym 2014/2015

  • organizacja konkursów, imprez i akcji w ramach Samorządu Uczniowskiego (p. E. Prażuch) – 500 zł
  • zakup nagród rzeczowych – dofinansowanie Mistrzostw Szkoły w Grach i Zabawach (p. M. Hanuszkiewicz) – 400 zł
  • zakup nagród w szkolnym konkursie „Moja ulubiona postać literacka” (p. M. Rucińska) – 200 zł
  • dopłata do wycieczki – 35 zł
  • organizacja balu karnawałowego (p. J. Jurczak) – 600 zł
  • fundusze na dekoracje na Dzień Otwarty oraz inne imprezy szkolne i środowiskowe (p. B. Miturska) – 160 zł
  • dofinansowanie organizacji Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego Poezji Religijnej (p. A. Chabraszewska) – 150 zł
  • zakup książek do biblioteki (p. M. Rucińska) – 200 zł
  • dofinansowanie imprezy szkolnej z ok. Dnia Dziecka (p. M. Kręwicka) – 250 zł
  • dofinansowanie XII Przeglądu Szkolnych Form Teatralnych (p. E. Prażuch) – 200 zł
  • zakup nagród oraz dofinansowanie konkursu origami dla uczniów klas I-III – 300 zł
  • zakup nagród dla zawodników kółka szachowego (p. Mańkowski)- 300 zł
  • zakup nagród dla lauretów „Gali Czwórki” – 250 zł
  • rzutnik multimedialny – 2000 zł
  • nagrody książkowe dla uczniów mających świadectwa z paskiem – 2300 zł
  • statuetki dla sportowców – 600 zł

Suma: 8445 zł.

Data dodania: 2018-04-18 11:34:12
Data edycji: 2023-10-23 08:10:06
Ilość wyświetleń: 3854

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Mistrz Odkrywania Talentów

Mistrz Sportowych Talentów

Ambasador Niepełnosprawności

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej