Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

KOMUNIKAT W SPRAWIE ORGANIZACJI NAUCZANIA HYBRYDOWEGO

Z dniem 26.04.2021r. w Szkole Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego w Goleniowie we wszystkich oddziałach edukacji wczesnoszkolnej, zgodnie z zasadami:

1. równomierna i naprzemienna realizacja zajęć przez każdego ucznia;

2. nie więcej niż 50 proc. uczniów ma zajęcia w budynku szkoły;

3. co najmniej 50 proc. uczniów ma lekcje zdalnie,

wprowadza się podział klas pracujących zmianowo:

1) w pierwszym, trzecim i kolejnym nieparzystym tygodniu nauki zajęcia stacjonarne mają uczniowie klas:

  • 2b – w sali 210;
  • 2c - w sali 109;
  • 3a - w sali  209;
  • 3b – w sali 208;

pozostałe klasy pracują w trybie zdalnym;

2) w drugim, czwartym i kolejnym parzystym tygodniu nauki zajęcia stacjonarne mają uczniowie klas:

  • 1a – w sali 107;
  • 1b – w sali  108;
  • 1c - w sali  211;
  • 2a – w sali  207;

pozostałe klasy pracują w trybie zdalnym.

Nauczanie stacjonarne odbywa się zgodnie z obowiązującym planem lekcji, szkoła zapewnia uczniom klas pracujących stacjonarnie opiekę świetlicową, kuchnia szkolna nie zapewnia obiadów, poidełka są nieczynne.

Nauczanie zdalne odbywa się z wykorzystaniem aplikacji Ms Teams, nauczyciele prowadzą lekcje on-line w czasie rzeczywistym zgodnie z obowiązującym planem lekcji.

Obowiązuje Procedura funkcjonowania Szkoły Podstawowej nr 4 im. Bolesława Chrobrego w Goleniowie w związku z wystąpieniem COVID –19 – wariant C.

Data dodania: 2021-04-23 10:04:59
Data edycji: 2021-04-23 10:24:16
Ilość wyświetleń: 575

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Mistrz Odkrywania Talentów

Mistrz Sportowych Talentów

Ambasador Niepełnosprawności

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej