Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zapytanie ofertowe nr 2/2017

Zapytanie ofertowe nr 2/2017

Goleniów, 24.10.2017 r.

 

dotyczące przygotowania i przeprowadzenia cyklu szkoleń dla nauczycieli (CPV80510000-2)
Szkoły Podstawowej nr 4 w Goleniowie w ramach projektu Edukacja bez barier, RPZP.08.03.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego; Umowa o dofinansowanie projektu nr: RPZP.08.03.00-32-K001/17-00

 

I DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Bolesława Chrobrego,

Szczecińska 36, 72-100 Goleniów

tel.: 918183560

e-mail: sp4goleniow@wp.pl

www.sp4goleniów.pl

 

 

II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1.  Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 4 w Goleniowie w ramach projektu „Edukacja bez barier” – kod CPV 80510000-2.
  2. Celem cyklu szkoleń jest wyposażenie nauczycieli w kompetencję (wiedzę, umiejętności, postawę) w zakresie prowadzenia procesu indywidualizacji pracy
    z uczniem, w tym uczniem młodszym i zagrożonym wypadnięciem z systemu edukacji; efektywnego stosowania pomocy dydaktycznych służących diagnozie
    i terapii, w tym TIK; rozpoznawania i wspierania potrzeb rozwojowych
    i edukacyjnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  3. Cykl obejmuje 12 pięciogodzinnych szkoleń realizowanych w 2 grupach po 30 osób (12 szkoleń x 5 godz. dyd. x 2 grupy po 30 os. = 120 godz. dyd.):
  • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej (nauczanie włączające) – IV kwartał 2017 r.
  • Psychopedagogiczna diagnoza uzdolnień, praca z uczniem zdolnym – I kwartał 201 r.
  • Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania i z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej – I kwartał 2018 r.
  • Uczeń z dysfunkcją słuchu i wzroku w szkole masowej – I kwartał 2018 r.
  • Praca z uczniem z wadami wymowy, w tym afazją motoryczną – II kwartał 2018
  • Ryzyko dysleksji, ryzyko dyskalkulii – jak zauważyć i pomóc? – II kwartał 2018
  • Praca z uczniem autystycznym i z zespołem Aspergera w nauczaniu włączającym – IV kwartał 2018
  • Procedury działań nauczycieli wobec dzieci z ODD i ADHD – IV kwartał 2018
  • Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, symptomy dysfunkcji procesów SI – Kwestionariusz przesiewowy dla nauczycieli – I kwartał 2019
  • Uczeń z depresją – rodzaje i symptomy zaburzeń depresyjnych, specyficzne zaburzenia depresyjne – II kwartał 2019
  • Nauczanie przyjazne mózgowi – podstawy neurodydaktyki – I kwartał 2019
  • Metody i techniki rozwijające pamięć, koncentrację, motywację, jak nauczyć się uczyć? – II kwartał 2019.

  4. Termin realizacji: IV kwartał 2017 – II kwartał 2019.

Czas trwania zamówienia może ulec wydłużeniu – wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których przyczyna nie wynika bezpośrednio z winy Wykonawcy (np. zdarzenie losowe, działanie siły wyższej, hospitalizacja trenera).

  5. Miejsce realizacji szkoleń: Szkoła Podstawowa nr 4 w Goleniowie.

  6. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić salę szkoleniową dla 30-osobowej grupy, z dostępem do Internetu oraz wyposażoną w sprzęt i pomoce dydaktyczne adekwatne do specyfiki szkolenia (tablica lub      fipchart, komputer i rzutnik multimedialny, tablica interaktywna ewentualnie inny specjalistyczny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń).

     7. Dodatkowe wymagania:

  • opracowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli
    w wersji elektronicznej,
  • przygotowanie i przeprowadzenie diagnoz wstępnych i końcowych (pomiar poziomu kompetencji nauczycieli w zakresie tematycznym szkoleń na wejściu i wyjściu) w celu określenia stopnia realizacji zaplanowanych w projekcie wskaźników,
  • przygotowanie i przeprowadzenie po każdym zrealizowanym szkoleniu egzaminu wewnętrznego,
  • zapewnienie nauczycielom wsparcia merytorycznego na etapie wdrażania nabytych kompetencji do praktyki szkolnej (np. konsultacje indywidualne, grupowe – realizowane on-line lub stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego)
    w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych,
  • prowadzenie dziennika zajęć (w tym list obecności),
  • wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu cyklu szkoleń,
  • prowadzenie dokumentacji fotograficznej z prowadzonych szkoleń.

  III OGÓLNE ZASADY UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM

  1. W postępowaniu ofertowym uczestniczą wyłącznie Wykonawcy, którzy w terminie i na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji złożą pisemną ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z wymaganymi załącznikami do tej oferty.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA

  1. Wykonawca składający ofertę spełnia następujące warunki:
  • Jest akredytowaną placówką doskonalenia nauczycieli (Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie statusu akredytowanej placówki doskonalenia nauczycieli);
  • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny).
  • Posiada doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu szkoleń dla nauczycieli w zakresie indywidualizacji pracy z uczniem, w tym z uczniem młodszym i zagrożonym wypadnięciem z systemu edukacji; efektywnego stosowania pomocy dydaktycznych, w tym TIK; rozpoznawania i wspierania potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. (Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu zrealizowanych szkoleń w ww. zakresie w łącznym wymiarze min. 450 godzin dydaktycznych).
  • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący trenerami, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

– posiadają minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiednim do tematyki szkoleń lub zrealizowali w tym zakresie co najmniej 35 godzin szkoleń dla dorosłych;

– dysponują przyznanym przez zewnętrzną instytucję dokumentem potwierdzającym posiadanie kompetencji zbliżonych do tematów szkoleniowych, ujętych w przedmiocie zamówienia.

(Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu trenerów, którymi dysponuje, z wyszczególnieniem informacji potwierdzającej spełnienie przez nich ww. wymagań).

  • Przedstawi ramowe programy szkoleń wchodzących w skład cyklu.

Ramowy program każdego szkolenia powinien zawierać:

– cele szkolenia (ogólny i szczegółowe)

– tematykę modułów uwzględniającą szczegółowy materiał nauczania

– metody i formy realizacji (w odniesieniu do poszczególnych modułów)

– przydatność nabytych podczas szkolenia kompetencji dla praktyki nauczycielskiej

  • Zamawiający stwierdzi, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa  w pkt. 1, na podstawie treści oferty oraz złożonych wraz z ofertą dokumentów.
  • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia; oceny spełniania warunków nie stopniuje się.

V KRYTERIA OCENY OFERTY

 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena – 40%
  • Merytoryczna wartość oferty – 60%

                Razem: – 100%

 

2. W kryterium Cena (max. 100 pkt.) zostanie zastosowany wzór:

( Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto ocenianej oferty ) x 100 pkt.= liczba uzyskanych punktów

 

3. W kryterium Merytoryczna wartość oferty na podstawie przedstawionych ramowych programów szkoleń (max. 100 pkt. za 1 szkolenie, czyli za 12 szkoleń maks. można uzyskać 1200 pkt.) oceniane będą:

  • spójność celów szczegółowych z celem ogólnym szkolenia– 0-20 pkt./szkolenie
  • zgodność treści szkolenia z celami szczegółowymi – 0-20 pkt./szkolenie
  • adekwatność doboru metod i form pracy – 0-20 pkt./szkolenie
  • przydatność nabytych podczas szkolenia kompetencji dla praktyki nauczycielskiej – 0-40 pkt./szkolenie

4. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez członków komisji w każdym z kryteriów zostaną przemnożone przez wagę procentową każdego kryterium i zsumowane. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana ta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

VI SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY

  1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi
    w zapytaniu ofertowym i przygotować Ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Ofertę można składać wyłącznie na formularzach, których wzór przedstawiono w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. zaświadczenia z właściwego rejestru lub ewidencji).
  3. Lista dokumentów wymaganych od Wykonawcy:
  • Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
  • Doświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2)
  • Wykaz kadry trenerskiej (Załącznik 3)
  • Ramowy program szkoleń (Załącznik nr 4)
  • Zaświadczenie o uzyskanej akredytacji
  • Aktualny wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
    i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji)
  1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wskazania w ofercie łącznej ceny brutto, tj. za przeprowadzenie całego cyklu szkoleń dla dwóch grup oraz za spełnienie dodatkowych wymagań, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie. Dla potrzeb rozliczeniowych przyjmuje się, że cena jednego szkolenia dla 2 grup stanowi 1/12 łącznej kwoty zamówienia.

 

VII TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Termin składania ofert upływa 3 listopada 2017 r. (wiążąca jest data wpływu).
  2. Oferty można składać:
  • osobiście lub pocztą w Biurze projektu:
    Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Szczecińska 36, 72-100 Goleniów
  • w formie elektronicznej na adres: sp4goleniow@wp.pl

 

VIII ZAWARCIE UMOWY

Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5)

Data dodania: 2018-04-18 11:47:28
Data edycji: 2018-04-18 11:54:35
Ilość wyświetleń: 1005

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Mistrz Odkrywania Talentów

Mistrz Sportowych Talentów

Ambasador Niepełnosprawności

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej